Cuprinsul articolului:
Ce înseamnă asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL?
Asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL este un produs de asigurare medicală de călătorie în străinătate cu valabilitate de un an, destinat persoanelor care călătoresc în străinătate în scop turistic având sau neavând inclusă opțiunea de practicare a unui sport de agrement.
Cum funcționează asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL?
Asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL este o asigurare care are mai multe particularități importante, cum ar fi:
- este destinată doar călătoriilor în scop turistic
- este valabilă pentru o perioadă de 12 luni de la data intrării în valabilitate
- este valabilă pentru toate călătoriile ce lei vei efectua în afara granițelor României, conform planului de asigurare ales, dar asiguratorul îți va rambursa doar contravaloarea cheltuielilor pentru riscurile asigurate descrise în paragraful următor dacă sunt produse în primele 25 de zile ale fiecărei şederi în străinătate
- asigură sporturi de agrement dacă activezi opțiunea pentru care plăteșt suplimentar
- asigură orice țară din lume cu excepția SUA și Canada, iar cu o opțiune suplimentară, le poți activa și pe acestea, contra cost, având acoperire totală în lume.
- se pot asigura doar persoanele cu vârsta cuprinsă între 0-70 de ani
Ce se asigură prin asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL?
Prin asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL se asigură următoarele 3 componente de acoperire, prevăzute în contractul și condițiile de asigurare:
1. Cheltuieli medicale ca urmare a unei urgențe medicale ale asiguratului:
- tratamentul medical ambulatoriu
- transportul cu ambulanța
- transfer la o clinică de specialitate la solicitarea medicului
- spitalizarea
- intervenții chirurgicale de urgență
- proceduri de diagnosticare, medicamente, materiale sanitare stabilite de medic
- tratament stomatologic de urgență pentru calmarea durerilor acute
2. Cheltuieli de repatrierea a asiguratului ca urmare a unei urgențe medicale sau a decesului din orice cauză ale asigratului
3. Cheltuieli medicale şi de repatriere aferente îmbolnăvirii cu COVID-19 ale asiguratului
Care este Suma asigurată acoperită de asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL
Asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL asigură cheltuielile enumerate în paragraful precdent în sumă de 30.000 euro, din care:
- 1.000 de EUR reprezintă cheltuieli medicale, ca urmare a unui puseu acut al unei boli cronice şi/sau afecţiuni pre-ex istente
- 7.000 de euro reprezintă cheltuieli de repatriere
Ce nu se asigură prin asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL?
Prin asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL nu se asigură riscurile cauzate direct sau indirect de:
- Angajarea asiguratului în ocupații periculoase sau în ocupații care necesită efort fizic
- Practicarea de către asigurat a unor sporturi ex treme sau hobby -uri periculoase
- Cheltuielile medicale legate de cure de odihnă sau de recuperare ale asiguratului
- Cheltuieli medicale pentru reabilitare şi fizioterapie sau cheltuieli efectuate pentru procurarea, înlocuirea sau refacerea protezelor de orice fel, a ochelarilor de vedere, inclusiv a lentilelor de contact ale asiguratului
- Cheltuieli medicale pentru tratamente stomatologice definitiv e, ortodonție, boli parodontale, detartrare, dinţi artificiali, coroane sau punţi dentare ale asiguratului
- Consumul de alcool care să inducă starea de ebrietate, etilismul cronic, consumul de substanţe halucinogene şi/sau produse farmaceutice nerecomandate de medic ale asiguratului
- Automutilarea sau tentativa de sinucidere a asiguratului
- Cheltuielile medicale pentru homeopatie sau tratamente de medicină alternativă ale asiguratului
Care sunt restricțiile de acoperire la asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL?
Ca la orice poliță de asigurare, la asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL există restricţii de acoperire, iar acestea sunt:
- Evenimente produse de război, acte de terorism sau tulburări interne ale țărilor în care călătorești
- Cheltuieli medicale în legătură cu diagnosticarea şi/sau tratamentul cancerului, infectarea cu HIV, SIDA
- Cheltuielile medicale pentru ex aminări de rutină, controale sau verificări medicale generale
- Cheltuieli medicale în legătură cu nașterea copilului, tratamente sau controale medicale specifice stării de graviditate
- Cheltuieli medicale cauzate direct sau indirect de boli cronice sau afecţiun pre-existente intrării în vigoare a contractului de asigurare sau agravarea acestora
- Cheltuieli medicale şi de repatriere aferente îmbolnăvirii cu COVID-19 generate pe teritoriul SUA, Canada sau al unei ţări în care, în ziua anterioară intrării în vigoare a contractului de asigurare, este în vigoare starea de urgenţă
- Călătoriile începute înainte de data încheierii asigurării.
Unde beneficiez de asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL?
Asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL asigură teritorial în funcție de planul tarifar ales de tine:
- în toate ţările cu ex cepţia SUA, Canadei, României şi a ţării de rezidenţă a Asiguratului
- în toate ţările cu ex cepţia României şi a ţării de rezidenţă a Asiguratului
Când începe acoperirea la asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL?
Acoperirea la asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL începe:
- la data menţionată în poliţa de asigurare, imediat după trecerea frontierei de stat a României
- după 2 ore de la momentul emiterii poliţei de asigurare, în cazul în care data începerii călătoriei corespunde cu data emiterii asigurării
- după 7 zile calendaristice, calculate din ziua următoare emiterii poliţei si efectuării plăţii primei de asigurare, dacă nu te aflii pe teritoriul României la momentul încheierii contractului de asigurare
Când încetează acoperirea la asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL?
Acoperirea la asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL încetează la ora 24:00 din ultima zi din perioada de valabilitate înscrisă în poliţa de asigurare sau mai devreme:
- în cazul solicitării de reziliere a contractantului asigurării
- la iniţiativa societății de asigurare, conform prevederilor condiţiilor de asigurare, a dispoziţiilor legale ori în baza prevederilor sancţiunilor internaţionale
- la data la care suma rambursărilor efectuate sau a indemnizaţiilor de asigurare în baza contractului de asigurare ajung la valoarea sumei de asigurare de pe polița de asigurare
Cum se va derula procesul de despăgubire la asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL?
Există două variante de despăgubire ce țin de unitatea medicală unde te vei duce pentru acordarea îngrijirilor medicale de urgență, respectiv:
- compensație directă a daunei ce se va realiza între unitatea medicală și societatea de asigurare unde tu nu vei plăti nimic iar plata daunei se va realiza direct de societatea de asigurare
- plata de către asigurat a contravalorii serviciilor medicale, dacă unitatea medicală nu acceptă compensația directă cu societatea de asigurare, urmând ca la întoarcerea ta în țară să fii despăgubit în baza bonurilor și / sau a facturilor fiscale ce trebuie să le prezinți ca dovadă a cheltuielilor efectuate cu evenimentul medical.
Ce trebuie să fac în caz de daună la asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL?
Înainte de a apela la soluția medicală trebuie să suni la numărul de telefon de mai jos al CALL CETER-ului non-stop al societății de asigurare pus la dispoziția clienților asigurați, pentru a declanșa procedura daunei.
Operatorii specializați ai societății de asigurare te vor îndruma pas cu pas cu privire la ceea ce ai de făcut pentru a trece cu bine peste birocrația actelor și a depăși ușor pașii ce urmează pentru a fi despăgubit sau a face compensațiile directe cu unitatea medicală unde vei merge să îți rezovi problema medicală de urgență.
În caz de accident sau îmbolnăvire subită a asiguratului, asiguratul sau un reprezentant al acestuia trebuie să raporteze urgenţa medicală imediat lsocietății de asigurare și să ofere următoarele informaţii:
- numele şi prenumele asiguratului;
- numărul poliției de asigurare înscris pe asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL
- numărul de telefon şi adresa unde poate fi contactat asiguratul sau reprezentantul acestuia în străinătate;
- motivul pentru care asiguratul solicită asistenţă medicală
Asiguratul sau reprezentantul acestuia este obligat să respecte instrucţiunile primite de la societatea de asigurare care îi oferă asistență la numărul de telefon de CALL CENTER de mai jos, pe tot parcursul procedurii de urgență:
0040 (21) 312 22 39
Ai nevoie de ajutor în gestionarea procedurii de recuperare a daunei la asigurarea medicală de călătorie MULTITRAVEL?
Ne poți contacta oricând pentru ajutor în cazul în care nu știi ce să faci după ce ai urmat pașii descriși de operatorii de la CALL CENTER-ul societății de asigurare la oricare din variantele de contact din secțiunea site-ului nostru.